به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر دوگنبدان با اشاره به گرم شدن فضای انتخاباتی کشور پس از برگزاری مناظره‌های زنده بیان کرد که نامزدها و هواداران آنها برای برگزاری انتخاباتی آرام تنها به تشریح برنامه‌های مورد نظر بپردازند و از بیان سخنانی که باعث ایجاد هیجان کاذب در مردم می‌شود خودداری کنند.
وی با یادآوری تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی برای کمرنگ جلوه دادن شور انتخاباتی در ایران ایجاد فضای همدلی برای حضور گسترده مردم در انتخابات را مهمترین رسالت دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
امام جمعه موقت شهر دوگنبدان تصریح کرد که حضور در انتخابات حق شهروندی و تکلیف همه ایرانیان مسلمان و وطن دوست است که توسعه ایران اسلامی را تضمین می‌کند.
صفایی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن نیمه شعبان اشاره کرد و افزود که نیمه شعبان فرصتی برای تبیین فلسفه انتظار ظهور امام عصر (عج) است.
صفایی بر برپایی جشن‌ها همراه با برنامه‌های پربار فرهنگی براساس باورهای مکتب شیعه تاکید کرد.
امام جمعه موقت شهر دوگنبدان با یادآوری نامگذاری 13 تا 19 اردیبهشت به نام هفته هلال احمر بیان کرد که امدادگران نقش اثرگذاری در امنیت و سلامت مردم دارند.
وی با بیان این که حوادثی چون آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و انفجار معدن در استان گلستان بسیار تلخ و عبرت آموز است افزود که در این حوادث ارزش کار امدادگران برای مردم آشکارتر شد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.