به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: بر خلاف ادعای بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان که نتوانسته اند امنیت پایداری را برای مردم خود فراهم کنند امنیت امروزی کشورمان در سایه تلاش و مجاهدت های نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی و حضور همیشه در صحنه مردم حاصل شده و مردم این امنیت پایدار جامعه را باید قدر بدارند.
وی با تبریک و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: با توجه به امنیت عالی و پایدار کشور که نتیجه تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و مجموعه وزارت اطلاعات در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور است حضور مردم در صحنه مانع از دستیابی دشمن به اهداف خرابکارانه و ضد امنیتی در ایران اسلامی شده است.
او اظهار کرد: همه ما باید این امنیت را قدر بدانیم.
وی همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی و حمله ناجوانمردانه به مرزداران کشورمان گفت: مردم ما بی صبرانه منتظر جواب قاطع مسوولان دست اندرکار کشور به این گونه اعمال ضد انسانی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار کرد: این روز فرصتی مناسب برای تجلیل از کار جوانان جمعیت هلال احمر است که به صورت افتخاری و بی ادعا همواره در امداد رسانی به آسیب دیدگان حوادث مختلف کشور تلاش می کنند.
خطیب جمعه خلخال با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات افزود: از نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری انتظار می رود در برنامه های تبلیغاتی خود مصالح کشور را هزینه نکنند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.