حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درحرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: در جهت رفع بیکاری بایستی به جوانان مستعد و توانمند میدان عمل داد .
وی با بیان اینکه فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت این جوانان توانمند و مومن است، گفت: جوانان خدمت به کشور خود و برداشتن بارهای سنگین را وظیفه خویش می‌دانند.
خطیب نماز جمعه گفت: مسئولان کشور باید به این جوانان میدان کار مناسب بدهند و کارهای کشور را با ایجاد زمینه های اشتغال بردوش جوانان قرار دهند و از این نیروی اعجاب انگیز غفلت نکنند.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه یک کشور وجود نیروهای جوان، مستعد و آماده به خدمت است، گفت: کشور ما دارای 33 میلیون جوان به عنوان سرمایه ای بی نظیر برای حال و آینده جامعه و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام احمدی به مناسبت های هفته از جمله 13 رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: ایمان و تقوا، زهد و بی توجهی به زرق و برق دنیا، ساده زیستی و دوری از اشرافیت از ویژگی های حکمرانان و کارگزاران از نگاه حضرت علی(ع) است.
وی با اشاره به اینکه 20فروردین 85 روز ملی فناوری هسته ای است، فرا رسیدن دستیابی ایران اسلامی به فناوری غنی‌سازی اورانیوم و راه اندازی زنجیره کامل غنی سازی را گرامی داشت.
حجت الاسلام احمدی همچنین با اشاره به اینکه 20 فروردین 59 ،سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: آنان با وجودی که دست به توطئه های نافرجام علیه انقلاب اسلامی از جمله حمله نظامی به طبس، کودتای پادگان شهید نوژه ،جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی زدند با توجه به نفوذ خود در رسانه های جهانی همیشه ایران را متهم کردند.
امام جمعه هریس به21 فروردین 58 سالروز تاسیس بنیاد انقلاب اسلامی هم اشاره ای کرد و گفت: از آن جایی که مسکن یکی از نیازهای اساسی و نخستین بشر است و از طرفی تعداد واحدهای مسکونی، پاسخگوی جمعیت موجود نبوده و خود معضل اجتماعی برای خانواده ها محسوب می شود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین گام اساسی در جهت احقاق حقوق محرومان با صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) برداشته شد.
وی در این زمینه از تلاش های ارزشمند و چشمگیر کارکنان بنیاد مسکن شهرستان هریس که توانسته اند در طول 10 سال گذشته سه بار حائز رتبه برتر استان باشند قدردانی و به بانک‌ها توصیه کرد: در جهت پرداخت تسهیلات مسکن مساعدت های لازم و همکاری‌های بیشتری با بنیاد مسکن داشته باشند.
خبرنگار: محمد طلوعیان** انتشار: پرویز انصاری
7227/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.