به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: وجود مدیری به نام رهبر و همچنین گرایش‌های مذهبی مردم که نمونه‌اش را در دفاع از حرم و شرکت در اعتکاف می‌بینیم، باعث شد دشمنان در بخش سیاسی و فرهنگی به اهداف خود نرسند.
وی یادآور شد : اما در حوزه اقتصاد ، به دلیل بالا رفتن توقعات و عوض شدن ذائقه‌ها و همچنین رواج مصرف‌گرایی و زندگی تجملاتی ، اوضاع فرق دارد.
مشایخ به نام‌گذاری امسال به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ، پرداخت و تصریح کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال باید نوآوری و خلاقیت زیاد شود تا اشتغال‌زایی افزایش یابد.
امام جمعه نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیان کرد: اکنون مردم در زمینه اقتصاد، مطالباتی دارند و اگر کسانی بتوانند به این مطالبات پاسخ دهند مردم به آنان اقبال می‌کنند.
وی اظهار داشت: لازمه انتخابات پیش رو این است که با رویکرد انقلابی در آن شرکت و انتخاب کنیم.
خطیب جمعه نوشهر تأکید کرد: باید به کسانی رای دهیم که به مبانی ارزش‌ها پایبند باشند و لازم است در برابر دشمنان و نقشه‌های آنان حساسیت داشته باشیم زیرا آنان می‌خواهند ما وابسته باشیم و روحیه ایثار و فداکاری در جامعه ایران نباشد.
مشایخ یادآور شد: کسانی باید انتخاب شوند که دارای تقوای دینی و سیاسی باشند زیرا اگر تقوای سیاسی باشد هیچ نامزدی وعده دروغ نمی‌دهد و با صداقت و راستگویی رفتار می‌کند.
وی افزود : زنده کردن آرمان‌های انقلاب و رعایت حق همدیگر از دیگر موارد مهم در انتخاب نامزدها است و چنین نامزدی اهل حقوق نجومی و غارت بیت المال نیست.
او ادامه داد : باید برای حفظ استقلال کشور که این همه برایش زحمت کشیدیم تلاش کنیم زیرا ایران مثل دولت‌های عربی منطقه نیست که مرعوب دیگر دولت‌ها باشد.
امام جمعه نوشهر با اشاره به وقوع زلزله در استان خراسان رضوی تاکید کرد: لازم است ضمن مقاوم‌سازی خانه‌ها، به‌ویژه در روستاها، به سبک معماری و زندگی اسلامی نیز توجه شود.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.