سید محمدتقی علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروانه فعالیت 114 باشگاه ورزشی خصوصی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات ابطال شده است.
وی افزود که عمل به قوانین و مقررات در مکان‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از موارد مهم بوده و همواره نیز مورد توجه مسئولان ورزش این استان است.
علوی بیان کرد: هر چند که سیاست مهم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حمایت همه جانبه از حوزه ورزش این استان است اما باید ورزشکاران و مدیران باشگاه‌های ورزشی خصوصی استان نیز برای اجرای نظم و رعایت قوانین و مقررات همت کنند.
وی عنوان کرد که هرگز اجازه داده نمی‌شود برخی افراد در کهگیلویه و بویراحمد به نام ورزش سبب اختلال و یا بی ‌نظمی در این حوزه مهم و حساس شوند.
علوی با اشاره به برخورد با مدارس غیرقانونی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: تعداد چشمگیری مکان و باشگاه ورزشی در این استان فعالیت می‌کنند که برخی از آنها فاقد مجوزهای لازم هستند.
وی گفت که از مجموع 15 مدرسه فوتبال موجود در شهر یاسوج تنها 2 مورد دارای مجوز بوده و مابقی نیز شرایط لازم برای فعالیت را ندارند.
علوی اظهار داشت: تلاش برای شکوفایی استعدادهای نخبگان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در رشته فوتبال به ویژه در سنین پایین از اولویت‌های کاری مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان است.
وی افزود که با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و آغاز تعطیلات دانش ‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد مدارس فوتبال قانونی این استان در حد توان توسط مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان هدایت و حمایت خواهند شد.
حدود 270 باشگاه ورزشی خصوصی مربوط به رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.