به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در دیدار صمیمی عیدانه با اصحاب رسانه با اشاره به نقش رسانه در ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه، اظهار داشت: امید است با همکاری اصحاب رسانه به جایگاه واقعی استان در کشور دست یابیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از اقدامات دولت تدبیر و امید عنوان کرد: جمع نرخ بیکاری و تورم شاخص مصیبت است که در دوره قبلی و دولت گذشته جمع آن‌ها به 60 درصد می‌رسید که اکنون این عدد یعنی نرخ مصیبت 20 درصد است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان 17.7 درصد بود، بیان کرد: با کاهش 4.4 درصدی این رقم را به 13 درصد رساندیم اما هنوز هم بالاست و باید بسترهای لازم برای کاهش این آمار در استان فراهم شود.

خادمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، ابراز کرد: انتخابات بهار مردم سالاری دینی است و مشارکت مردم در این عرصه نشان از رشد سیاسی و فرهنگی یک جامعه است.

وی با بیان اینکه در انتخابات شوراها نباید نگاه ما طایفه‌ای و سیاسی باشد، بیان کرد: سیاسی کردن انتخابات شوراها یک آفت است که می‌تواند این نهاد مهم را تهدید کند و انتظار می‌رود رسانه‌ها فضای انتخابات شوراها را به سمت انتخاب افرادی مدبر و صلاحیت‌دار هدایت کنند.

خادمی با اشاره به انتشار برخی اخبار کذب و نادرست و تاثیر منفی آنها بر چهره استان در مرکز، گفت: باید چهره واقعی استان را نشان دهیم و از انتشار برخی اخبار پرهیز کنیم و موضوعاتی همچون مشارکت بالای مردم استان در انتخابات انعکاس داده شود.

وی خاطرنشان کرد: استان ما در رده‌بندی استان‌های کشور که وزارت کشور ارائه کرده جز استان‌هایی است که در انتخابات جز مناطق سفید است و نقطه زرد نداریم که به معنای تنش و درگیری باشد.

خادمی تصریح کرد: رسالت اصلی همگان این است که اعتبار استان را در سطح کشور بالا ببریم و به طور قطع انعکاس برخی از  اخبار نه تنها به یک فرد بلکه به آبروی استان لطمه وارد می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618890
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.