29 اردیبهشت همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 742 روستای کهگیلویه و بویراحمد و 17 شهر انتخابات شوراهای اسلامی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز پنجشنبه در دیدار با برخی از اصولگرایان شهرستان بویراحمد با اشاره به لزوم بی‌طرفی مجریان برگزاری انتخابات و ایجاد فضای مشارکت حداکثری گفت که تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای یک انتخابات پرشور، مشی مجریان انتخابات پیش رو در این استان است.
وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات امن، سالم، قانونی و حداکثری خواسته مقام معظم رهبری و مردم از ستاد انتخابات است و مجریان نیز به این وظیفه مهم شرعی، قانونی و ملی خود عمل خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که مجموعه ستاد انتخابات در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا در سایه رعایت قوانین و مقررات و اصل بی‌طرفی این‌ انتخابات را در کمال آرامش و امنیت برگزار کند.
محمدی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پس از پیروزی انقلاب همواره با مشارکت حداکثری از استان‌های پیشتاز کشور بودند که این امر نشان‌دهنده حس مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی مردم نسبت به اهداف نظام است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش و هماهنگی اعضای ستاد و مدیران استانی، انتخابات به بهترین نحو برگزار می‌شود.
کهگیلویه و بویراحمد با 716 هزار نفر جمعیت یکهزارو 674 وستا دارد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.