عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها درزمینهٔ اصلاح و بازسازی شبکه آب‌رسانی، تعمیر و نگهداری، آب‌رسانی سیار، مطالعه مجتمع آب آشامیدنی روستاها از سد کوثر و مطالعه طرح فاضلاب امامزاده جعفر بوده است.
وی بیان کرد: در طول دولت یازدهم به 44 روستای این شهرستان با جمعیت 27 هزار نفر آب‌رسانی شده است.
رحیمی ابراز کرد: این تعداد روستاها بااعتباری بیش از 148 میلیارد و 664 میلیون ریال آب‌رسانی شدند.
وی تلخاب شیرین، سراب ننیز، مظفرآباد لیشتر، ماهور باشت، چهار بیشه سفلی، آب توت، انجیر سیاه، امامزاده جعفر، ناصرآباد، باباکلان، هسته کوه، سربیشه، دیل، گناوه و اسلام آباد باغ انار را از مهمترین این روستاها اعلام کرد.
فرماندار گچساران گفت: برای اجرای طرح آب‌رسانی به این روستاها بیش از 60 کیلومتر خط انتقال، 50 کیلومتر شبکه داخلی و بیش از 16 مخزن 200 و یکهزار مترمکعبی احداث شد.
وی ابراز کرد: در دولت تدبیر و امید به بیش از 35 روستا دچار تنش آبی با جمعیتی بیش از هفت هزار و 980 نفر آب‌رسانی سیار صورت گرفت.
رحیمی تصریح کرد: این میزان آب‌رسانی سیار بااعتباری بیش از سه میلیارد و 125 میلیون ریال انجام گرفت.
وی ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه آب‌رسانی روستاهای خیرآباد بااعتباری بیش از 14 میلیارد و 620 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید انجام گرفت.
فرماندار گچساران گفت: 21 میلیارد و 655 میلیون ریال برای تعمیر و نگهداری تأسیسات آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان هزینه شد.
رحیمی جمعیت این روستاها را بیش از سه هزار و 145 نفر اعلام کرد و گفت: در این طرح 17 کیلومتر شبکه داخلی و یک باب مخزن 200 مترمکعبی احداث شد.
وی گفت: مطالعه مجتمع‌های آب آشامیدنی 22 روستا از سد کوثر و مطالعه طرح فاضلاب امامزاده جعفر از دیگر پروژه‌های اجراشده در این دولت است.
شهرستان 120 هزارنفری گچساران 30 هزار نفر جمعیت روستایی و بیش از شش هزار و 500 مشترک آب روستایی است.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.