شریف اسلامی نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که این آثار فاخر هنری در بخش‌های گوناگون شامل فیلم، تئاتر اعم از صحنه‌ای و خیابانی، کتاب، شعر، موسیقی، کاریکاتور، عکس و خوشنویسی بوده است.
وی تصریح کرد که هفت مورد از این تعداد در زمینه اجرای تئاتر خیابانی و صحنه‌ای با موضوع و رویکرد مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در مناطق مختلف استان بوده که از زبان هنر پیامدها و آثار سوء آسیب‌ها برای مردم و جوانان تبیین شد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: 13 اثر درزمینه عکس، 10 فیلم در حوزه‌های مختلف، 2 قطعه موسیقی و 20 اثر در حوزه خوشنویسی از جمله آثار تولیدی فاخر این نهاد در سال گذشته بوده است.
اسلامی نژاد با اشاره به آغاز هفته هنر انقلاب نیز گفت که بیش از 15 برنامه متنوع و محوری در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتی روستاهای این استان همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
هفته «هنر انقلاب اسلامی» از امروز/بیستم/ فروردین سال جاری همزمان با سالروز شهادت سید اهل قلم (شهید سید مرتضی آوینی) آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد که غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدای هنرمند در استان، خاطره گویی دوران هشت سال دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برپایی نمایشگاه تجسمی هنر انقلاب، اکران فیلم‌های انقلاب در برخی شهرستان‌ها، اجرای شب آوای لری برای زندانیان و با رویکرد مقابله با آسیب‌های اجتماعی و نمایشنامه خوانی از جمله برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته هنر انقلاب در این استان است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.