به گزارش ایرنا، این رزمایش رزمی و دفاعی به مدت 2 روز در مناطق گرمسیری و در روزهای 19 و 20 اسفند سال جاری نیز در مناطق سردسیری استان شهرستان های (بویراحمد و دنا) برگزار می شود.
سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که این رزمایش از امروز و با حضور دهها گردان از بسیجیان دلاور و عشایر سلحشور در 6 منطقه گرمسیری این استان آغاز شده است.
سرهنگ سید صدقت رضایی اظهار داشت که گردان های بیت المقدس، امام حسین (ع)، کوثر و گردان های حرفه ای و تخصصی تکاور، ادوات، توپخانه و پدافند در این رزمایش 2روزه شرکت کرده اند.
وی بیان کرد که این رزمایش در شهرستان های گچساران، باشت، چرام، دهدشت، لنده، بهمئی در مرحله نخست و روزهای 19و 20 اسفند سال جاری نیز در تیپ مستقل 48فتح و شهرستان دنا برگزار می شود.
سرهنگ رضایی هدف از برگزاری این رزمایش را بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی دفاعی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها در مقابل هر گونه تهدیدهای احتمالی توسط دشمن ذکر کرد.
وی گفت که گردان ها و بسیجیان شرکت کننده چندین عملیات ویژه برای ارتقای آمادگی نیروها در مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان را در این رزمایش به نمایش خواهند گذاشت.
سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر را از جمله برنامه های این رزمایش ذکر کرد.
سردار اورنگ شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد در 16بهمن 1394در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت سال دفاع مقدس بود و در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم، مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.
این شهید مدافع حرم جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48فتح و آخرین مسئولیتش نیز فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه از دست رهبر فرزنه انقلاب جایزه دریافت کرد.
چهار فرزند (سه پسر و یک دختر) از این شهید والا مقام و جانباز 25درصد جنگ تحمیلی به یادگار مانده است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.