به گزارش ایرنا، سردار اورنگ شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد در 16بهمن 1394در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت سال دفاع مقدس بود و در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم و مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.
این شهید مدافع حرم جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48فتح و آخرین مسئولیتش نیز فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه از دست رهبر فرزنه انقلاب جایزه دریافت کرد.
چهار فرزند (سه پسر و یک دختر) از این شهید والا مقام و جانباز 25درصد جنگ تحمیلی به یادگار مانده است.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت که این رزمایش قرار است با حضور جمعی از مسئولان و مقامات نظامی در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در 6 منطقه این استان برگزار شود.
سرهنگ جهانگیر انصاری عصر چهارشنبه در نشست خبری در یاسوج اظهار داشت که 30 گردان رزمی متشکل از گردان های بیت المقدس، امام حسین (ع)، کوثر و گردان های حرفه ای و تخصصی تکاور، ادوات، توپخانه و پدافند در این رزمایش شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه این رزمایش در شهرستان های باشت، چرام، دهدشت، لنده، بهمئی و تیپ 48فتح یاسوج برگزار می شود، ادامه داد: 17مورد از گردان ها در گچساران حضور خواهند یافت.
سرهنگ انصاری هدف از برگزاری این رزمایش را بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی رزمی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها دانست.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر را از جمله برنامه های این رزمایش ذکر کرد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.