فرید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: 50 میلیارد و 680 میلیون ریال از این میزان در هشت ماه اول سال جاری جذب شد.
وی اظهار کرد: در این مدت 967 عملیات عمرانی در بخش مسکن مددجویان انجام گرفت که از این تعداد 97 باب مسکن شهری و 222 مسکن مددجویی برای روستائیان ساخته و 648 مسکن مددجویان مرمت شد.
محبی بیان کرد: برای سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد ساخت 226 واحد مسکن روستایی و 106 مسکن شهری برای مددجویان مصوب شده بود که با توجه به اقدام‌های انجام گرفته میزان ساخت‌وساز در این بخش بیش از برنامه مصوب افزایش خواهد یافت.
وی در ادامه عنوان کرد: در حوزه مسکن بیش از 6 هزار مسکن مددجویی برای احداث و مرمت در برنامه بلند مدت قرار دارد که یکهزار واحد آن در شهر و پنج هزار واحد آن در روستا خواهد بود.
این مسئول بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف شامل بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، مسکن و شهرسازی نسبت به تهیه زیرساخت‌ها و تسهیلات مربوطه تاکید کرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد به ازای هر میزان ظرفیتی که شهرستان‌ها اعلام کنند اعتبارات بلاعوض پرداخت می‌کند که در چنین شرایطی تحول عظیمی در بحث مسکن مددجویان به وجود می‌آید.
محبی تصریح کرد: بیش از سه هزار واحد مسکن تاکنون دراین استان برای خانوارهای مددجو ساخته شده است.
90 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد از حمایت کمیته امداد برخوردارند.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.