مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش بزرگ کمک مومنانه توسط مردم کشور برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان،  پویش کمک مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز راه اندازی شد.

فخرالدین رضایی افزود: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی در اقدامی خیرخواهانه به این رزمایش بزرگ پیوستند.

وی ابراز داشت: خبرنگاران تلاشگر استان از نخستین روزهای انتشار بیماری کرونا در کنار کارکنان بهداشت و درمان و دیگر نیروهای جهادی، بسیجی و مردمی استان در امر مقابله با کرونا فعالیت داشته اند و به صورت شبانه روزی با انعکاس اخبار و اطلاعات، زمینه های رشد، آموزش و مطالبه مشکلات را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم کردند.

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش های خبرنگاران در این بحران، سبب افزایش امید، افزایش اطلاعات پزشکی و بهداشتی مردم،  تسهیل در ارائه خدمات و کمک به مشارکت عمومی در مقابله با کرونا شده است.

رضایی عنوان کرد: پس از راه اندازی پویش کمک مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی خبرنگاران استان،به این رزمایش پیوستند. 

وی تاکید کرد: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از طریق اطلاع رسانی و بازتاب این پویش در فضای رسانه ای استان سهم مهمی در جمع آوری کمک های نقدی برای تهیه بسته های حمایتی مورد نیازمندان استان به ویژه خانواده های آسیب دیده از بحران کرونا خواهند داشت. 

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم استان می توانند به این رزمایش بزرگ بپیوندند و در حد توان شان به نیازمندان کمک کنند و آن ها را یاری دهند.

رضایی بیان کرد: شماره کارت ۶۷۵۸-۱۰۰۳-۸۱۷۰-۶۲۷۳ متعلق به قرارگاه کمک مومنانه استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دستگاه های مختلف استان منتظر کمک های مردم نوع دوست استان است.

وی ابراز داشت: با شناسایی افراد نیازمند در سراسر استان، بسته های حمایتی که با کمک های مردمی تهیه می شود از طرف دستگاه ها، نهادهای حمایتی و پایگاه های بسیج در ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.