سرهنگ روح الله شهبازی‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشت نفر مذکور در شبکه‌های اجتماعی از قبیل  واتساب، اینستاگرام و تلگرام به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار آمار جعلی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و فروش اقلام بهداشتی در استان می‌کردند.

وی افزود: این افراد با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس فتا استان شناسایی و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد تصریح کرد: به طور شبانه روزی و مستمر کار رصد و پایش گروه ها و کانال های مجازی توسط نیروهای پلیس صورت می گیرد و عاملان شایعه پراکنی در فضای مجازی درخصوص بیماری ویروسی کرونا شناسایی و دستگیر می شوند.

سرهنگ شهبازی پور بر توجه نکردن به شایعات در فضای مجازی تاکید کرد و از آنان خواست که هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و از بازنشر شایعات در فضای مجازی خودداری کنند..

وی تاکید کرد: همشهریان برای مطلع شدن از اخبار صحیح و هرگونه اطلاعات مرتبط با شیوع ویروس کرونا را تنها از طریق رسانه ملی و منابع معتبر دریافت کنند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد ابراز داشت: هم چنین هم استانی ها در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.