مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت پرداخت های بیمه سلامت را تاکنون تشریح کرد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد دکتر غلامرضا کاظمی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در بخش های دولتی دانشگاهی، دولتی غیر دانشگاهی، خصوصی و خیریه تا اردیبهشت ماه ۷۰ درصد پرداخت شده است.

وی اظهارکرد: در بخش داروخانه ها تا خرداد۹۸ بطور کامل پرداخت شده و در بخش پزشکان و پاراکلینیک تا فروردین ۹۸ پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۵۱۹ هزار نفر بیمه شده در صندوق های حمایتی بیمه سلامت قرار دارند.

کاظمی در خصوص فعالیت صندوق های حمایتی تحت پوشش بیمه سلامت استان تصریح کرد: ۳۴۲ هزار نفر تحت پوشش صندوق حمایتی روستایی، ۹۸ هزار نفر در بخش کارمندی و در بخش سایر اقشار که شامل جانبازان،خانواده های شهداء، بهزیستی،طلاب و دانشجویان ۳۳ هزار نفر است.

وی ادامه داد: ۴۸ هزار نفر عضو صندوق های همگانی هستند و تعداد ۹۰۰ نفر از بیماران خاص نیز عضو این صندوق حمایتی می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۲۰ نفر در صندوق ارجاعی یک عضو شده و برای آنها دفترچه صادر شده است.

کاظمی بیان کرد: سامانه ۱۶۶۶ بصورت شبانه روزی و آنلاین جهت هرگونه پاسخگویی، انتقادات، پیشنهادات و شکایات از طریق بیمه شده یا موسسات آماده پاسخگویی به شهروندان می باشد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸، دو پروژه مهم نسخه نویسی الکترونیکی در بخش پزشکان متخصص شروع و پروژه نسخه نویسی الکترونیکی در شهر دهدشت برنامه ریزی شده و در هفته آینده اجرا خواهد شد که با این کار هزینه ها ساماندهی می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.