جانشین بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۸۷۰ پروژه سازندگی و محرومیت زدایی در این استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد امیر کریم پور ظهر دوشنبه، دوم مرداد ماه در جمع خبرنگاران، افزود: در سال گذشته نیز اجرای ۷۵۰ پروژه به متراژ ۶۶۵۰۰ متر و به ارزش ۹۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است .

وی در خصوص اجرای پروژه ساخت ۶۴۹ مسکن مددجویان کمیته امداد استان، اظهارکرد: این واحدها در ۳۲۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال ساخته می‌شوند .

جانشین بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرای ۱۴ پروژه طرح کرامت در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با مشارکت سپاه و دولت با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال هدفگذاری شد .

کریم پور اجرا و تکمیل ۶۰ پروژه محرومیت زدایی با زیربنای ۱۲۰۰۰ متر و ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات دانست و تصریح کرد: برای سال جاری ۲۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در محورهای مختلف، ادامه داد: ۳۶۰۰ پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی استان اجرایی شده است .

جانشین بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات رسانی ۱۴۲ هزار نفره از طریق اردوهای جهادی عنوان کرد: در حوزه پزشکی نیز ۹۶۰ نیروی پزشکی در راستای آموزش، بهداشت و درمان به مناطق هدف اعزام شدند .

کریم پور به اقدامات سال ۹۷ در حوزه گروه‌های جهادی اشاره و بیان کرد: خدمات رسانی ۶۵۰۰۰ نفر روز گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، کشاورزی و … اجرایی شد .

وی از راه اندازی ۳۳۰ کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال ۹۷ خبر داد و  تاکید کرد: ۴۷ میلیارد ریال در عرصه مشاغل خانگی این بخش هزینه شد .

جانشین بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی اضافه کرد: برنامه ریزی کمک به ساخت و احداث منازل مسکونی در مناطق سیل زده با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی پس از شناسایی افزاد نیازمند با کمک های تسهیلات کم بهره، بلاعوض و خیرین انجام خواهد شد و در این زمینه 26 واحد مسکن در مناطق سیل زده استان ساخته می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.