ستار هدایتخواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب و توصیه به برگزاری رزمایش همدلی برای کمک مؤمنانه دستگاه های اجرایی، مؤسسه های مردم نهاد، هیأت های مذهبی، گروه های جهادی و خیران تلاش برای جمع آوری کمک های مردمی و شناسایی نیازمندان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی افزود: بعد از این سخنرانی موج تازه ای بین خیران و مردم انقلابی کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به نیازمندان به راه افتاده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان بارها ثابت کرده اند که در شرایط حساس و امتحان های مختلف تا پای جان برای نظام و انقلاب فداکاری می کنند.

هدایتخواه عنوان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تشکیل یک ستاد با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی، خیران، گروه های جهادی و هیأت های مذهبی برای ساماندهی بهتر امور و آغاز رزمایش همدلی در استان کرد.

وی ابراز داشت: با توجه به روحیه ایثارگرانه مردم کهگیلویه و بویراحمد و اعلام آمادگی خیران داوطلب این استان و بر اساس رزمایش همدلی ۱۰ هزار بسته معیشتی تا قبل از ماه رمضان امسال تهیه و بین نیازمندان استان به ویژه افراد آسیب دیده مالی از بیماری کرونا توزیع می شود. 

هدایتخواه گفت: پس از تعامل انجام شده با هیأت های مذهبی، معتمدان محلی، گروه های جهادی و خیران کهگیلویه و بویراحمد این افراد به طور جداگانه و با استفاده از ظرفیت خود به عنوان زیرمجموعه قرارگاه مردمی رزمایش همدلی اقدام به جمع آوری کمک های مردم استان  خواهند کرد. 

وی اظهار داشت: افرادی که اقدام به جمع آوری کمک های مردم کهگیلویه و بویراحمد می کنند می توانند با مراجعه به قرارگاه مردمی رزمایش همدلی با توجه به ظرفیت خود تا ۲ برابر بسته معیشتی دریافت کنند.

هدایتخواه در مورد نحوه دریافت بسته های معیشتی، افزود: این افراد با ورود به سامانه www.hamdeli.jfkb.ir و نام نویسی در آن می توانند از طرح دریافت بسته معیشتی معادل ۲ برابر کمک های مردمی جمع آوری شده استفاده کنند.

وی بیان کرد: آن عده از خیران که قصد کمک به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در قالب رزمایش همدلی را دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۴۱۳۲۷۵ نزد بانک رسالت و به نام «سفیران مهربانی» اهدا و کمک های غیرنقدی خود را نیز به مسجد و حسینیه امام علی (ع) واقع در شهرک امام حسین (ع) یاسوج تحویل دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.