حسین خضری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده در این شهرستان، ۴۷۰ میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی به صورت کمک‌های غیرنقدی بوده‌است.

وی با بیان اینکه روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا امسال پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح شهرستان جمع‌آوری شود اما شهروندان می‌توانند از طریق سامانه #۸۸۷۷* و یا حضور در مراکز نیکوکاری در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

خضری اضافه کرد: همچنین نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش‌های نوین مشارکت در جشن نیکوکاری است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار داشت: امسال همچنین ۱۱ اکیپ ۲ نفره در سطح روستاهای بخش مرکزی و خلیفان با مراجعه حضوری نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه عید نوروز اقدام می‌کنند.

به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال‌های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

امسال چهل و یکمین سالگرد تاسیس کمیته امداد است.

پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.