علی ارشدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در اصناف شهر یاسوج مشاهده نشده است و از مردم خواست به شایعات توجهی نکنند.

وی افزود: این پیام های بی اساس در فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی و هراس مردم این شهر شده است.

رئیس اتاق اصناف یاسوج تصریح کرد: تمامی پیام های ارسال شده از سوی برخی افراد خاطی و غرض ورز در فضاهای مجازی جعلی و کذب هستند.

ارشدی عنوان کرد: برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه‌ قضایی، در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: اتاق اصناف مرکز استان به همراه واحد بازرسی بر اصناف و گشت های مشترک دستگاه های نظارتی با تلاش شبانه‌روزی خود برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را در شهرستان بویراحمد تا ۱۵ فروردین ماه 99 با جدیت پیگیری می کند.

رئیس اتاق اصناف یاسوج ابراز داشت: اصناف میوه فروشان ، خواربار فروشان ،قصابان و مرغ فروشان، ونانوایی ها را که در حال حاضر به ارائه خدمات به مردم هستند، به صورت روزانه بازرسی می شوند.

وی از همشهریان خواست هر گونه اطلاع رسانی و اخبار های صنفی را که از سوی اتاق اصناف ارائه می شود از سایت ها و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند.

به گفته سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا ظرف شبانه روز گذشته تاکنون با ۱۳ نفر افزایش به ۸۶ مورد رسید.

پیش بینی می شود این امار با توجه به شروع پیک شیوع بیماری افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.