به گزارش ایرنا، سردار محمدجعفر اسدی روز پنجشنبه در یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد و آیین چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در یاسوج اظهار داشت: ملت ایران در گام نخست انقلاب رژیم پهلوی را ریشه کن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در کشور مستقر کردند.

وی افزود: نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران در چهار دهه اخیر از گردنه ها و سختی های متعددی عبور کرده اند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: ۴۱ سال است که ملت ایران به طور تمام قد مقابل استکبار جهانی ایستاده و هرگز تسلیم آنان نشده و نخواهند شد. 

سردار اسدی عنوان کرد: ابرقدرت های جهان در این مدت بارها از کشور و ملت ایران ضربه و سیلی خورده اند و خون شهدا نیز مسیر مقابله با آنان را آسان تر و هموارتر کرده است.

وی ابراز داشت: مذاکره با سران نظام سلطه از جمله آمریکای عهدشکن عزت نمی آورد و مسائل کشور را نیز حل نخواهد کرد بلکه مقاومت، ایستادگی و استقامت عزت آفرین است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن دولتمردان آمریکا اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی پس از توافقنامه برجام گام هایی را برداشت اما طرف های مقابل موسوم به گروه ۱+۵ به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکردند.

سردار اسدی اظهار داشت: به همین دلیل نه تنها مشکلات کشور حل نشد بلکه تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی نیز ذره ای کاهش نیافت.  

وی افزود: برخی افراد به دلیل نداشتن بصیرت لازم می گویند که چرا ایران به کشورهای اسلامی عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین کمک می کند و در پاسخ به آنان گفته می شود که بر اساس آموزه های دین مبین اسلام باید یاور مظلومان و دشمن ظالمان بود.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: هم اینک ظالم تر از استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در دنیا وجود ندارد و عربستان سعودی نیز با حمایت همه جانبه آنان در حال ارتکاب انواع جنایت ها در کشور مسلمان یمن است.

سردار اسدی عنوان کرد: نظام سلطه درصدد نابودی جبهه مقاومت بود اما ایران اسلامی برای بقا و تداوم آن حمایت های لازم را انجام داد.   

وی ابراز داشت: شهید سردار قاسم سلیمانی به عنوان سرباز ولایت توانست با ریشه کنی گروهک تروریستی داعش در کشورهای اسلامی عراق و سوریه ضربه های مهلکی به نظام سلطه وارد کند.

سردار اسدی گفت: ملت ایران انتقام خون شهید سردار سلیمانی را از آمریکا می گیرد و موشک باران پایگاه نظامی «عین الاسد» نیز همچون تلنگری بود که به آن قانع نیستند.

وی اظهار داشت: خون شهید سردار سلیمانی زمانی به ثمر می نشیند که آمریکا برای همیشه منطقه خاورمیانه را ترک کند و ملت ایران نیز منتظر آن روز هستند.

سردار اسدی افزود: تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در نقاط مختلف ایران اسلامی سابقه نداشت و دلیل اصلی آن نیز ولایت پذیری و  اخلاص او بوده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: توصیه می شود که داوطلبان با مردم صادق بوده و قول های دروغ به آنان ندهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.