محمدحسین صفار هرندی شنبه شب در جمع مردم تربت‌حیدریه افزود: آن زمان که تفکر حاکم بر کشور گشایش را در نگاه به بیرون متمرکز کرده بود، طرف مقابل با علم به این تفکر تمام ابعاد سیاسی و اقتصادی کشور را معطل نگه داشت و در نهایت شرط های جدیدی مطرح کرد که اهداف شوم آنها را بیش از گذشته مشخص نمود.
وی ادامه داد: پیشتر رهبر معظم انقلاب بارها تاکید داشتند که "مشکل غربی‌ها انرژی هسته ای و تعداد سانتریفیوژها نیست و شما اگر این مهم را به میل آنها حل کنید بی شک مسئله دیگری را مطرح می‌کنند"، اما گوش شنوایی نبود.
وی گفت: رهبری تاکید داشتند "اگر قراردادی را امضا می‌کنید حتما از آنها تضمین بگیرید" اما آنها می گفتند امضای وزیر امور خارجه آمریکا تضمین است و لذا در نهایت آن شد که امروز همگان شاهدیم که چگونه عهدشکنی کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز غربی‌ها به سردمداری آمریکا شرط عمل به تعهدات برجامی را کاهش نفوذ منطقه ای، صنایع دفاعی و برد موشک‌های نقطه زن ایران عنوان کردند و این همان بهانه تراشی‌هایی است که بارها مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته‌ بود.

وی ادامه داد: یکی از نمایندگان کنگره آمریکا دو سال قبل به عراق سفر کرده و بعد از تحقیق و تفحص و دیدار و گفت و گو با مسوولان و سران طوایف و قبایل متوجه می‌شود که همه آنها برنامه‌های خود را با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تنظیم می‌کنند و زمانی که این گزارش را در کنگره ارایه می‌کند، به عمق فاجعه‌ای پی می‌برند که میلیاردها دلار هزینه کردند و این هزینه‌های آنها باعث تنفر مردم منطقه از آمریکا و افزایش نفوذ ایران شده است.

وی گفت: کشورهای منطقه از ما خواستند که رمز استقامت، اقتدار و عزت خود را به آنها بیاموزیم و شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم بودند که رسم مقاومت را به ملت های منطقه آموختند.
صفار هرندی افزود: یکی از ظرفیت های فوق‌العاده نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انسانی صاحب تخصص و تعهد است که نمونه بارز آن را در موشک های شلیک شده به عین الاسد دیدیم و این دانایی می‌توند به همه عرصه های کشور تسری یابد. 
وی با بیان اینکه شلیک موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهترین پایگاه هوایی آمریکا نمونه بارز این دانایی و توانایی است، ادامه داد: آمریکایی‌ها تمام امکانات و تجهیزات خود را در آنجا متمرکز کرده‌ و گمان نمی‌کردند چنین موشک‌های هوشمند و نقطه زن بتوانند آنجا را زیر و رو کنند.
وی گفت: هر جا روح حیات بخش انقلابی از کالبد جامعه بیرون رفته به معضلات افزوده شده و حتی مشکلات روزانه را نیز لاینحل کرده است.
صفار هرندی افزود: امروز با یک بررسی اجمالی درمی‌یابیم هر زمان بر وفق آیین انقلاب عمل کردیم، حتی در حوزه اقتصادی کارها به پیش رفته و آنجا که نگاه افراد فاقد انقلابی به بیرون از مرزها بود، بر معطلی و گره مشکلات نیز افزوده شد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.