به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست کارگروه مراسم ستاد ایام الله دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چشم سران و مردم تمامی کشورهای دنیا به حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال دوخته شده و با جدیت آن را رصد می کنند. 

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همواره سعی دارند که مشارکت حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را با روش­ ها و ابزارهای مختلف کمرنگ جلوه دهند اما به لطف الهی این توطئه شوم نیز خنثی خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال خنثی کننده دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اهمیت ویژه ­ای دارد و پس از آن بود که عزت، شکوه و اقتدار ملت ایران آغاز و دوران استعمار و استبداد در این کشور به پایان رسید.

وی ابراز داشت: شعار یوم الله ۲۲ بهمن امسال شامل «حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل ها» است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژگی مهم یوم الله ۲۲ بهمن امسال تقارن آن با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: همین موضوع انگیزه مضاعفی بین ملت ایران برای حضور هر چه گسترده تر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: شعار ایام الله دهه فجر امسال شامل «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به کوری چشم دشمنان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از سال های گذشته در کشور و این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: این حضور گسترده، حماسی و چشمگیر ضربه­ کوبنده­ ای به دشمنان نظام و انقلاب وارد کرده و زمینه ساز مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی ابراز داشت: سردادن بانگ تکبیر و آیین نورافشانی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور ساعت ۲۱ شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن ماه امسال در تپه نورالشهدای شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می ­شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر یاسوج ساعت ۱۰ صبح  آغاز و مسیر آن نیز شامل میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی به طرف میدان امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: سخنران ملی یا استانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر یاسوج به زودی تعیین و اطلاع رسانی می ­شود.

وی افزود: سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان گروه همسرایان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر یاسوج برای داشتن جلوه و نمود بیشتر باید با لباس یک شکل و به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: تبلیغات، فضاسازی محیطی، آذین بندی و چراغانی برای یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد از سوی شهرداری ها انجام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این روز ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب و پیروزی آن برپا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.