به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز پنجشنبه در آیین میهمانی لاله ها در گلزار شهدای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خون های زیادی نثار و رنج های فراوانی نیز کشیده شد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست.

وی با اشاره به ویژگی های علوی، فاطمی و حسینی بودن انقلاب اسلامی ایران، افزود: این انقلاب دارای آرمان های والای الهی بوده و برگرفته از مکتب ناب اسلام و فرهنگ ائمه اطهار (ع) است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: نظام و انقلاب به برکت خون شهدا و رشادت های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و به کوری چشم دشمنان هم اینک سربلند، سرافراز و مقتدر است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن یک رویداد عادی نیست و دشمنی مخالفان آن نیز معمولی نخواهد بود زیرا در طول چهار دهه اخیر از طراحی و اجرای هیچ دسیسه ای علیه کشور دریغ نکرده اند.

وی ابراز داشت: این انقلاب مقدمه تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و برقراری عدل و نابودی فساد در سراسر جهان است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: باید با تأسی از شهدا به طور شجاعانه در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمنان نظام و انقلاب ایستاد، مقاومت کرد و هرگز تسلیم نشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم برگزاری آیین معنوی و فرهنگی میهمانی لاله ها در ایام الله دهه فجر هر سال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد زدودن غبار غفلت از دل و چشم مردم و مسؤولان اجرایی است.

وی افزود: مردم و مسؤولان اجرایی باید از روح متعالی شهدا برای توفیق تداوم هر چه بهتر راه آنان و کمک به تحقق مطلوب آرمان های والای امام راحل، نظام و انقلاب مدد بگیرند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: باید همگان با شهدا عهد و پیمان ببندند که همچون آنان در مسیر نظام، انقلاب و ولایت فقیه ثابت قدم بوده و ذره ای از آن منحرف نشوند.

وی عنوان کرد: شهدا در تاریخ ایران اسلامی ایران ماندگار و جاودانه شدند و همگان نیز باید با تأسی از آنان پرافتخار زندگی کنند.

قشرهای مختلف مردم، مسؤولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده شهدا و جامعه ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در این آیین معنوی و فرهنگی داشتند.

برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله سرود با موضوع شهید و دکلمه در مورد گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در این آیین اجرا شد.

شرکت کنندگان در این آیین پس از غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور شهدا با آرمان های والای امام راحل، نظام، انقلاب و شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.



 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.