به گزارش ایرنا، حسین کلانتری در جمع اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات ، دستاوردها و عملکرد نظام و دولت در ابعاد مختلف است.

وی یاداور شد: دولت های یازدهم و دوازدهم برغم مشکلات و چالش های ناخواسته، تحریم ها و فشارهای بین المللی و در پیچیده ترین شرایط کارهای و دستاوردهای بزرگی داشته است.

کلانتری تاکید کرد: مجموعه مدیران در دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی نیز باید این دستاوردها و خدمات را بدون مبالغه ، شفاف و به موقع به اطلاع مردم و جامعه برسانند که به نظر می رسد در این راستا نیز یک ضعف مشهودی در بین مجموعه مدیران حاکم شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضرورت امید و نشاط در بین مردم و جامعه را در شرایط کنونی یادآور شد و گفت: بیان دستاوردها و عملکردها منجر به تقویت ارتباط و اعتماد بیش از پیش مردم نسبت به دولت و نظام خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت حفظ آرمان ها و ادامه راه شهدای دولت تاکید کرد و گفت: حس مسئولیت پذیری در کنار ساده زیستی ، صداقت ، مردم داری و پرهیز از تعلقات دنیوی از ویژگی های بارز این شهیدان رجایی و باهنر بود.

مسئولان و اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه و در نخستین روز از آغاز هفته دولت، با حضور در گلزار شهدای یاسوج با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس در استان را گرامی داشتند.

دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.