سردار سلیمان ملک زاده جمعه شب در دومین یادواره زن و کودک و سرداران شهید گناوه به مناسبت هفته دفاع مقدس  افزود: شهدا مردان بزرگی هستند که  با بصیرت راه صحیح را انتخاب و نامشان تا ابد جاودان خواهد ماند.

وی اظهار داشت: شهدای عزیز در تبعیت از رهبری و دفاع از میهن اسلامی، درس آزادگی، مقاومت، پایداری و شرافت را به همه آموختند.

ملک زاده با بیان اینکه به لطف جانفشانی شهدا، امروز عزت و امنیت و اقتدار کشور برقرار و کانون مقاومت هستیم، گفت: در برهه کنونی نیاز است همه آحاد جامعه شهدا را الگو و اسوه خود قرار دهند.

جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا ادامه داد: امروز دشمنان بدانند اگر حرکتی کنند چنان با سیلی فرزندان ملت ایران روبرو خواهندشد که در جایشان مسکوت بمانند.

وی گفت: با افتخار به عنوان خادم مردم در مجموعه نیروهای مسلح اعلام می‌کنم فرزندان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در دفاع از میهن و عزت  خود هیچ واهمه‌ای ندارند و همچون پاسخ پاسداران اسلام به داعشی‌ها در دیرالزور سوریه هرزمان آماده دفاع از خاک کشور عزیزمان  هستند.


ملک زاده بیان کرد: آثارخون شهدا درپیکره این کشور تا ابد جاری است و دشمن بدانداگر غلطی از آنان سر بزند نقطه  امنی در کشورشان نخواهند داشت.

وی افزود: مجموعه نیروهای فداکار و رشید سپاه و نیروهای مسلح در فرامرزها کاری با دشمن کرده اند که در اوج ذلت بسر می‌برند  و همانند موضوع سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی آنان به جای پاسخ از ما تشکر کردند.

ملک زاده گفت: همه مسؤلان ارادتمند به خانواده شهدا هستند و افتخار دارند که دراین راه خدمت کنند.

وی بیان کرد: بدانیم که در آخرت شهدا از امانت هایی که به دست ما سپردند سوال خواهندکرد و امیدوارم شرمنده آنان نشویم.

در این آیین معنوی که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، تابوت نمادین شهدا با احترام تشییع و یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس مدیحه سرایی کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.