به گزارش ایرنا،رئیس امور مهندسی ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آئین بهره برداری از اسن طرح گفت: این مرکز با مساحت سه هزار و ۳۸۸ متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال برای رفاه حال کارکنان صنعت نفت احداث شده است.

خدا خواست رحیمی افزود:این مجتمع  شامل ۴۲ سوئیت ، کتابخانه ، آشپزخانه ، سالن کنفرانس ، نمازخانه ، رستوران ، انبار مواد غذایی و سردخانه است.

وی عنوان کرد: این طرح رفاهی در مجتمع صنعتی پازنان ۲ در ۶۰ کیلومتری شهر دوگنبدان احداث شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این آئین گفت: این پروژه یکی از بزرگترین استراحتگاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان است.

هوشنگ صیدالی افزود: این مجتمع رفاهی پس از سال ها انتظار کارکنان به بهره برداری رسیده است.

وی  ادامه داد: مجتمع رفاهی پازنان ۲ به پیشنهاد همکاران  به نام شهید عبدالعلی عمله دره شوری ( از شهدای شرکت نفت گچساران که در حال انجام وظیفه در  این تاسیسات حین حمله هوایی  دشمن بعثی به شهادت رسید)، نامگذاری شده است.

صیدالی تصریح کرد: هر ساله در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برنامه های شادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شد ولی امسال به پاس و حرمت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که انقلاب را دوباره بیمه کرد جشن ها نسبت به سال های قبل کمی متفاوت تر خواهد بود.

علی کردلو، مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران نیز در این آئین از همه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان به خاطر تحمل کمبود و کاستی های سالیان گذشته در ارتباط با امکانات رفاهی عذرخواهی کرد و از حمایت مدیرعامل و مدیران در به اتمام رساندن این پروژه قدردانی کرد.

در پایان این افتتاحیه تابلویی مزین به تمثال شهید بزرگوار عبدالعلی عمله دره شوری توسط مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به خانواده این شهید اهدا  شد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  ۱ مخزن  شامل گچساران، بی بی حکیمه، بینک، پازنان، رگ سفید، نرگسی، سیاهمکان، گلخاری، چلینگر، گرنگان و خویز و رودک دارد.
مخزن پازنان  بیشتر به لحاظ وجود منابع عظیم گازی و تأسیسات مرتبط با آن دارای اهمیت است.
حوزه نفتی گچساران به عنوان یکی از بزرگترین میادین نفتی ایران شناخته می شود.
این شهرستان دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب است که افزون بر ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می شود.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب عربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.