به گزارش ایرنا، هوشنگ صیدالی روز دوشنبه در پنجمین نشست کارگروه تخصصی مدیریت دانش مناطق نفتخیز جنوب در گچساران گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور این افتخار را دارد که میزبان کارشناسان مدیریت دانش مناطق نفت خیز جنوب باشد.
وی با تأکید بر نقش مهم نفت در اقتصاد و رشد کشور، افزود: نفت به‌عنوان زیرساخت اقتصادی کشور به شمار می‌رود که پس از انقلاب با تلاش همه متخصصان وابستگی این صنعت به کشورهای بیگانه کمتر شد است.
صیدالی ادامه داد: در آینده نزدیک این صنعت با قطع وابستگی، به‌طور کامل ˈملیˈ خواهد شد.
وی تصریح کرد: متخصصان داخلی این صنعت به دنبال داخلی سازی محصولات و قطع کامل وابستگی به خارج در تلاش هستند.
صیدالی بیان کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تولید 80 درصد نفت در کشور به‌عنوان یکی از شرکت‌های سرآمد در تولید، با قدمت اندوخته تجربی کم‌نظیر از مهم‌ترین مراکز انباشت تجربه و دانش فنی است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به نقش کارکنان صنعت نفت در خوداتکایی افزود: بی شک همین تجربه ارزشمند کارکنان صنعت نفت بود که موجب شد نفت از گذرگاه‌های سخت و حساس عبور کند.
رئیس کارگروه تخصصی مدیریت دانش در مناطق نفتخیز جنوب در این نشست گفت: فعالیت‌های چشمگیری در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال انجام است.
مسعود باغبان افزود: استفاده از خدمات مشاور جهت استقرار یکپارچه مدیریت دانش در سازمان گسترده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از مهمترین اقداماتی است که از سوی کارگروه تخصصی مدیریت دانش در حال پیگیری است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:
2080
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.