عملیات پیش راه اندازی واحد ۴۵ هزار بشکه ای نمکزدایی هفتکل، روز جمعه ۱۱فروردین با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و گروه مهندسی راه اندازی، آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در جریان بازدید بیژن عالی پور و جمعی از مدیران مناطق نفتخیزجنوب، جلسه هماهنگی راه اندازی این واحد فرآورشی در محل پروژه تشکیل و متعاقب آن مرحله تست و راه اندازی آزمایشی واحد با دریافت نفت خام شیرین از واحد نفت سفید آغاز شد.

 در این نشست که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، گروه مهندسی راه اندازی و مدیران تولید، برنامه ریزی تلفیقی، مهندسی و ساختمان، مجریان طرح ها و مشاور و رییس دفتر مدیرعامل مناطق نفتخیز برگزار شد، مهمترین مشکلات و راهکارهای تکمیل و راه اندازی مجتمع فرآورشی هفتکل نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اهم اقدامات مورد نیاز طی صورتجلسه ای به پیمانکار مجری و گروه راه اندازی ابلاغ شد.

 واحد نمکزدایی هفتکل با ظرفیت 45 هزار بشکه در روز به منظور کیفیت افزایی و فرآورش نفت نمکی میادین هفتکل و نفت سفید احداث و هم اکنون در مرحله راه اندازی است.

 با راه اندازی این واحد، مجتمع جدید فرآورش نفت خام هفتکل، و تکمیل واحد در حال احداث بهره برداری نفت سفید، آخرین تاسیسات قدیمی پیش از انقلاب شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با تاسیسات جدید جایگزین می شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.