امیر رئوف دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تمرکز رسانه ملی و به تبع آن شبکه دنا بر روی برنامه های دهه پر فروغ فجر و همچنین مساله انتخابات گفت: ۹۶ برنامه تولیدی و محتوایی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب و همچنین فرآیند انتخابات مجلس یازدهم در دست اقدام و پخش از این رسانه است.

وی تصریح کرد: شبکه دنا بیش از ۵۵ برنامه در قالب ۳۱۲ قسمت و حدود ۱۲ هزار دقیقه طی فرآیند انتخابات امسال مجلس در دست اقدام و اجرا دارد.

رئوف همچنین ادامه داد: ۴۱ عنوان در قالب ۷۰۰ قسمت و بیش از ۱۲ هزار دقیقه برنامه های متنوع و پر محتوا برای دهه فجر انقلاب اسلامی نیز پیش بینی و طراحی شده است.

مدیرکل صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد همچنین توسعه این استان را در گرو رسانه های پویا، فعال و خلاق دانست و تاکید کرد: شبکه استانی دنا همواره از نقدهای منصفانه، مشفقانه ، دلسوزانه اصحاب رسانه ، نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی برای کیفیت بخشی و تولید برنامه های پرمحتوا در این رسانه استقبال می کند.

رئوف ابراز داشت: اولویت اصلی صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد توجه و پرداختن و تقویت فرهنگ ها، آداب و رسوم مختلف مردمان این خطه با سلایق ، قومیت ها و گرایش های مختلف است.

وی با اشاره به نظر سنجی صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما در زمینه میزان مخاطبان شبکه استانی دنا نیز گفت: در پاییز سال ۹۷ برنامه های سیمای استان ۵۸ درصد مخاطب داشت که با تغییر در برنامه ها و شیوه های تولید در پاییز امسال این میزان به ۷۶ درصد افزایش یافت.

رئوف ادامه داد: همچنین میزان استقبال مخاطبان در بخش برنامه های رادیویی نیز از پاییز سال گذشته با ۱۰درصد رشد از ۲۹ به حدود ۳۹درصد رسیده است.



 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.