به گزارش ایرنا، سید جلال عسکری روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: استفاده بهینه از این استعدادها برای قهرمان پروری و کمک به رشد و شکوفایی روزافزون رشته ورزشی کشتی استان و کشور ضروری است و باید مورد توجه جدی رییس جدید هیأت کشتی استان قرار گیرد.

وی افزود: هرگونه اختلاف سلیقه یا اختلاف نظر احتمالی موجود بین جامعه کشتی کهگیلویه و بویراحمد با تدبیر رییس جدید هیأت کشتی  این استان به زودی حل و فصل شود.

دبیر فدراسیون کشتی بیان کرد: مسؤولان این فدراسیون در صورت آمادگی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به واگذاری میزبانی اردوها و رقابت های ملی رده های مختلف سنی به استان در طول سال می کنند.

عسکری عنوان کرد: دوره های آموزشی مربیگری و داوری کشتی با حضور مدرسان ملی به طور مستمر از سوی فدراسیون در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: لازم است که تعامل و ارتباط مسؤولان هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد با فدراسیون روز به روز افزایش یابد.

عسکری با اشاره به حمایت جدی مسؤولان وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی، گفت: امید است که کشتی گیران هر ۲ بخش آزاد و فرنگی کشور با درخشش در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن مدال های رنگارنگ مختلف به دست آورده و یکبار دیگر افتخارآفرینی کنند.

وی اظهار داشت: مسائل معنوی، اخلاقی و فرهنگی در کنار بحث قهرمانی جزو اولویت مهم کاری مسؤولان فدراسیون کشتی است و باید از سوی هیأت کشتی تمامی استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد نیز بیش از پیش رعایت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز خواستار نگاه ویژه مسؤولان فدراسیون کشتی به این استان شد و گفت: لازم است که وحدت و همدلی جامعه کشتی استان بیشتر شود.

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: کشتی این استان شایستگی مطرح شدن در کشور و فتح سکوهای قهرمانی ملی رده های مختلف سنی در هر ۲ بخش آزاد و فرنگی را دارد. 

وی افزود: رشته کشتی اهمیت ویژه ای در ورزش کشور دارد و به همین دلیل نیز باید در تمامی استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد روز به روز پیشرفت کرده و پله های ارتقا و اعتلا را به سرعت بپیماید.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کشتی گیران این استان در صورت تأمین زیرساخت های مورد نیاز، حمایت شدن هر چه بیشتر از سوی مسؤولان اجرایی استان و فدراسیون توانایی موفقیت در میادین ملی و حتی بین المللی را دارند.

علوی عنوان کرد: ارتقای روزافزون سطح دانش و آگاهی مربیان و داوران کشتی کهگیلویه و بویراحمد مدنظر رییس جدید هیأت کشتی این استان باشد.

وی ابراز داشت: رییس جدید هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد به منظور کسب یک کرسی در فدراسیون برای استان رایزنی های لازم را انجام دهد.

۲ کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع شامل شاهرخ تبریک و محمد مؤمنی منش بودند که تبریک انصراف داد.

تعداد اعضای این مجمع ۱۸ نفر بود که چهار نفر آنها غایب و یک نفر نیز حق رأی دادن نداشت.

از مجموع ۱۳ رأی مأخوذه در این مجمع محمد مؤمنی منش با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

برخی از مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی محمد مؤمنی منش در این مجمع شامل استعدادیابی، تأمین امکانات، تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز از طریق فدراسیون، فعال کردن لیگ، نظارت جدی تر بر فعالیت باشگاه ها و ارتقای توانمندی مربیان و داوران کشتی استان با آموزش های مستمر بود. 

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.