محمدرضا پوریا روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان زنجان افزود: باید بدمینتون بازان اخلاق مدار در سطح استان ها تربیت و به جامعه ورزش کشور تحویل داده شوند.
وی با بیان اینکه ورزشکاران باید نماد اخلاق در جامعه باشند، به ورزش بدمینتون زنجان، اشاره و اظهار کرد: باید اختلاف سلیقه در ورزش بدمینتون این استان کنار گذاشته شود و برای رشد و شکوفایی این رشته ورزشی زنجان از حاشیه ها دور بماند.
پوریا با بیان اینکه مجمع انتخابات هیات بدمینتون زنجان در فضایی آرام برگزار شد افزود: هیچ کدام از نامزدها بیگانه از بدمینتون نیستند و با توجه به اینکه هر مجمعی فقط یک برنده می تواند داشته باشد بنابراین بهتر است تمام اعضاء مجمع به یاری و کمک فدراسیون بدمینتون و همچنین فرد منتخب بیایند تا هیات خوب و پوپایی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: زنجان از مربیان و ورزشکاران شاخص و توانمندی برخوردار است که همواره اخلاق مداری خود را در عرصه ورزش نشان داده و امید است این روند همچنان تداوم یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش بدمیتون این استان از فضای آرام و فرهنگ والا برخوردار می باشد که این مدیون خون شهدا و امام راحل است.
علی جوان افزود: حضور پنج نامزد در این دوره از مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان زنجان، این انتخابات را شیرین و پرمحتوی کرد و به حتم تمام اعضاء مجمع، هیات را در رسیدن به اهدف و برنامه ها یاری خواهند داد تا این رشته ورزشی زنجان به روزهای اوج بازگردد.
وی با بیان اینکه بدمینتون زنجان از ورزشکاران و مربیان توانمند، مجرب و صاحب نام برخوردار است اظهارکرد: سهم بدمینتون این استان در افتخارات ملی کسب شده همواره چشمگیر بوده است و در واقع از بازوان توانمند فدارسیون محسوب می شود.
جوان ادامه داد: در اردوهای تیم ملی بدمینتون ایران، اردویی نبوده است که از وجود مربیان و بدمینتون بازان این استان بهره مند نباشد و در زمان حاضر نیز این رشته ورزشی زنجان با توجه به قدمتی که دارد همچنان خوب و مناسب می درخشد.
وی تصریح کرد: فرهنگ بدمینتون در سطح زنجان جا افتاده و در حال حاضر نیز این رشته ورزشی به بیرون از فضاهای ورزشی همچون پارک ها، کوچه ها و باغات کشیده شده است.
جوان ابراز امیدواری کرد فاصله بدمینتون ایران و آسیا کم شود و بدمینتون بازان ایران با حضور توانمند در رقابت های آسیایی، جهانی و المپیک، همچون رشته کشتی و وزنه برداری، حرف برای گفتن داشته باشد.
به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان زنجان امروز /دوشنبه/ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار و محمود انصاری با کسب 12 رای از 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.