به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، با حضور سیدعلی آقازاده معاون وزیر ورزش و جوانان، نادر قاضی پور نماینده مجلس، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و جمعی از مدیران استانی از ورزشکاران مدال آور استان در عرصه المپیک، جهانی و آسیایی تجلیل بعمل آمد.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، سیامند رحمان، محسن شادی، کاوه موسوی، علی میری، عبدالرضا علیزاده و حسن جانفشان از جمله ورزشکاران موفق بین المللی استان بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند ضمن اینکه هیئت های ورزشی برتر استان، خیرین نمونه ورزش استان نیز تجلیل شدند.

سیدعلی آقازاده معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عملکرد موفق و درخشش ورزشکاران در دولت تدبیر و امید گفت: فعالیت هایی که دولت در زمینه ورزش انجام داد و سرانجام آن با موفقیت ورزشکاران بسیار درخشان بود.
وی افزود: در بخش اعتبارات دولت تدبیر و امید بیش از ۱۰ برابر افزایش داد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهید باکری ارومیه نیز بزودی به شهرداری ارومیه واگذار خواهد شد.

عبدالله چمن گلی هم گفت: یکی از برنامه های ما این بود که از زحمتکشان ایران اسلامی قدردانی کنیم که نام ایران و آذربایجان را زنده نگه داشته اند.
وی افزود: ورزش، اسلحه ایست که باید دست اشخاص صالح باشد و باید از این فرصت بهترین استفاده با داشته باشیم.

عکاس: حمید اکبری

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 694304
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.