سرپرستی مجتمع ورزشی تختی ارومیه گفت: هئیت ورزش های باستانی آذربایجان غربی به محل خیابان ورزش منتقل می شود.

سجاد فرمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: محل هئیت ورزش های باستانی از مجتمع تختی به خیابان ورزش جنب سالن الغدیر ارومیه منتقل می شود.

وی افزود: سالن زورخانه تختی نیازمند ترمیم است ولی به دلیل جایگیری آن در نقشه شهرداری اقداماتی برای ترمیم آن صورت نمی گیرید و به زودی به خیابان ورزش منتقل می شود.

فرمانی در خصوص وضعیت زمین های چمن مجتمع تختی بیان کرد: زمین های چمن این مجتمع وضعیت نامناسبی داشتند، به همین منظور در حال حاضر در حال کشت می باشند و تعطیل اند.

وی در خصوص تعمیراتی که در قسمتی از این مجتمع صورت می گیرد اظهار کرد: قسمت آکادمی والیبال این مجتمع در حال بازسازی است که علاوه بر آن قسمت های خارجی شامل نرده ها و دیوار های های خارجی مجتمع در حال نوسازی است.

فرمانی در خصوص هیئت های موجود این مجتمع بیان کرد: هیئت های کشتی، جودو، شیمشیر بازی، وزنه برداری، فوتبال، تنیس، بوکس و ورزش های باستانی در محل این مجتمع قرار دارندو در کل ایام سال فعال می باشند.

سرپرستی مجتمع ورزشی تختی ارومیه در خصوص زمین های و سالن های موجود در این مجمتمع تصریح کرد: این مجتمع دارای 2 زمین چمن فوتبال،زمین خاکی تنیس، زورخانه، سالن کشتی، سالن وزنه بردای، سالن جودو است و هم چنین ورزش های نینجا و ژیمیناستیک و ایروبیک بانوان نیز در محل سالن کشتی این مجتمع برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.