سید محمد علی تقوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رویکرد جدید ثبت احوال حرکت به سوی هوشمند سازی، شفافیت در نحوه ارائه خدمات و افزایش کارآمدی در بخش های مختلف در حوزه هویت الکترونیکی است.

وی افزود: تمامی زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در این استان ایجاد شده و برنامه ریزی های لازم برای اجرای بهتر آن در دستور کار است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فناوری های نوین از جمله استعلام بر خط و صدور کارت ملی هوشمند تحول بزرگی در ارائه خدمات الکترونیک ایجاد کرده است.

تقوی عنوان کرد: تمامی ادارات این نهاد در سراسر استان آمادگی کامل در خصوص تعویض شناسنامه، ثبت نام کارت ملی هوشمند و دیگر خدمات را به ویژه پیش از انتخابات امسال دارند تا مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز رأی گیری با مشکلی مواجه نشوند.

وی ابراز داشت: این نهاد نقش مهمی در روند برگزاری هر چه بهتر انتخابات امسال خواهد داشت. 

۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از هیات های نظارت، بازرسی، کمیته های مختلف، نیروهای امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را بر عهده خواهند داشت.

همچنین حدود ۸۵۰ شعبه اخذ رای در هر سه حوزه انتخابیه استان شامل بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی ، لنده و چرام نیز پیش بینی شده است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.