رضا غریب‌پور جهان‌آباد روز سه شنبه در نشست شورای اداری گچساران با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حق تبلیغ در کانال، گروه، سایت‌های مجازی و همچنین مجامع عمومی را ندارند گفت: تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها تا پیش از زمان رسمی تبلیغات ممنوع است.

وی بیان کرد:  نامزدهای انتخاباتی که  اقدام به تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی یا مجامع عمومی کنند پس از تذکر با آنها برخورد خواهد شد.

غریب‌پور جهان‌آباد گفت: کاندیداها برای معرفی برنامه‌ها و اهداف خود یک هفته مانده به انتخابات فرصت دارند و هرگونه فعالیت تبلیغی خارج از این دوره زمانی ممنوع است.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات با محوریت انتخابات در مجامع عمومی پیش از زمان رسمی تبلیغات تخلف است افزود: هر نوع تخلف تبلیغاتی انتخابات از سوی مراجع ذیربط در این شهرستان رصد و پیگیری خواهد شد.

غریب‌پور جهان‌آباد اظهار داشت: اعضاء هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات باید اصل بی‌طرفی را رعایت کند و عمل به قانون، آشنایی به قوانین رمز موفقیت برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی ابراز کرد: مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان در هیچ شرایطی حق ورود به فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند.

غریب پور جهان آباد ازمحل استقرار برخی از  صندوق های در شعب اخذ رای گلایه کرد و گفت: نباید استقرار صندوق های در جایی باشد که خدا نکرده موجب فروش آرا شود.

فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت:  همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی ، نهادها و سازمان‌های دولتی وظیفه دارند که در کنار انجام وظایف قانونی خود حفظ بی‌طرفی  و تلاش برای فراهم شدن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و نشاط در این شهرستان را رعایت کنند.

علی خوان پایه تصریح کرد: ستاد انتخابات این شهرستان  برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان تلاش خواهد کرد.

وی افزود:  حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نشانه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.

 فرماندار گچساران  گفت: ۱۷ داوطلب برای نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت نام کردند.

علی خوان پایه افزود: ۹۴ درصد داوطلبان ثبت  نامی در این دوره مرد و ۶ درصد زن هستند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.