هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زنان فرهنگی شامل معلمان، مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس دخترانه هر سه مقطع تحصیلی و کارکنان اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: بر همین اساس و برای تحقق هر چه بهتر این موضوع به زودی اتاق فکر زنان فرهنگی در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه اندازی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اتاق فکر به رشد و تعالی فکری روزافزون زنان فرهنگی استان در تمامی زمینه ها نیز کمک بسزایی خواهد کرد. 

زارع پور عنوان کرد: طرح های غربالگری سرطان سینه و بهداشت بلوغ جنسی در سال تحصیلی جاری بین زنان فرهنگی و دانش آموزان دختر مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

وی ابراز داشت: ارتباط مستمر با دقتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور، ارائه آموزش های لازم به زنان فرهنگی و دانش آموزان دختر دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم و توسعه مشارکت آنان در عرصه های مختلف جزو مهمترین برنامه های حوزه امور بانوان و خانواده اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری است.

زارع پور گفت: آسیب شناسی مدارس دخترانه هر سه مقطع تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فضای مجازی یکی از برنامه های مراقبتی مهم در حوزه امور بانوان و خانواده اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری خواهد بود.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.