سهراب صیدی روز  یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به مشاهده قرص در کیک‌های عرضه شده در برخی فروشگاه‌های مواد غذایی این شهرستان  اشاره کرد و از مردم گچساران خواست تا از خرید مواد غذایی با بسته‌بندی مخدوش پرهیز کنند.

وی بیان کرد: سه فقره گزارش مبنی بر وجود قرص در داخل کیک‌های عرضه شده در ۲ باب از فروشگاه های غذایی این شهرستان در چند روز گذشته به این اداره ارائه شد که مسئولان و کارشناسان شبکه بهداشت با همکاری سایر ارگان‌ها نظارتی در حال پیگیری و انجام بازدید و بررسی‌های میدانی مستمر هستند.

صیدی ابراز کرد: انتظار می رود فروشگاه‌های این شهرستان اقدام به تهیه محصولات مورد نیاز از  مراکز پخش معتبر و شرکت های پخش مجوزدار کنند.

وی تصریح کرد: فروشگاه‌های مواد غذایی، هنگام خرید محصولات اقدام به دریافت فاکتور کنند تا در صورت هرگونه محصول غذایی مشکل دار و غیرمجاز  پاسخگو باشند.

صیدی ادامه داد: همچنین شهروندان در زمان خرید به تاریخ تولید، انقضا، علامت استاندارد و سالم بودن شکل ظاهری محصولات و محتویات آن دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، به شبکه و درمان اطلاع دهند.

صیدی به شهروندان گچسارانی توصیه کرد: برای پیشگیری از مشکلات احتمالی، از خرید هرگونه محصول با بسته بندی مخدوش شده پرهیز کنند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار داد.




 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.