هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته هفت هزار و ۴۰۰ دانش آموز دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: هشت هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین اهداف اعزام دانش آموزان کشور و این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور شامل آشنایی هر چه بیشتر آنان با ایثارگری های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، ترویج روزافزون فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و ایجاد روحیه مشارکت اجتماعی و تمرین زندگی گروهی بین نسل جوان است.

زارع پور عنوان کرد: اعزام دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سپاه فتح این استان انجام می شود.

وی ابراز داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی سه روز ادامه داشته و در آنها علاوه بر اجرای برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری خاطراتی از ایثارگری های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز از سوی راویان برای دانش آموزان بیان می شود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.