به گزارش ایرنا، پاسدار محمدرضا رضایی روز پنجشنبه در حاشیه اعزام 270 دانش آموز پسر اراکی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در گفت و گو با ایرنا افزود: اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان اراک از 15 مهر آغاز و تا نیمه نخست اسفندماه نیز ادامه دارد.
وی ادامه داد: بیش از یک هزار دانش آموز دختر و پسر اراکی دیگر تا پایان سال به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: پس از پایان اعزام راهیان نور دانش آموزی، اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی آغاز می شود که علاقه مندان می توانند با مراجعه به بسیج محله ها نسبت به نام نویسی برای شرکت در این سفر معنوی اقدام کنند.
وی افزود: اعزام راهیان نور محله ها نیز از 15 اسفندماه امسال آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
پاسدار رضایی اظهار کرد: کاروان های راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش های هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل های آینده انقلاب هستند و باید فرهنگ جبهه و دفاع مقدس را به نسل های حال و آینده منتقل و انقلاب در برابر جنگ نرم دشمن ایمن شود.
270 دانش آموز پسر امروز(پنجشنبه) از سالن کوثر اراک به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
این دانش آموزان از مقطع دوم دبیرستان آموزشگاه های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در قالب این کاروان اعزام شدند و به مدت سه روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار، آموزش مهارت های درس آمادگی و دفاعی را نیز فرا می گیرند.
اعضای این کاروان با هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و سه روحانی و یک راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس آنان را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.
سپاه ناحیه اراک علاوه بر بخش مرکزی شهرستان، شهرهای ساروق، داودآباد و کارچان را نیز در بر می گیرد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.