افتتاح خانه جوان شهر دوگنبدان، سالن ورزشی روستای سرابیز شهرستان گچساران، خانه جوان و مجموعه ورزشی شهر بهمئی، خانه جوان و چمن مصنوعی فوتبال شهر دهدشت و سالن ورزشی روستای چنارستان شهرستان بویراحمد از جمله برنامه های مسعود سلطانی فر به کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  هدف از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوان به کهگیلویه و بویراحمد بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی است.

سید محمدتقی علوی بیان کرد: ۹ طرح ورزشی شامل خانه جوان، سالن ورزشی وچمن مصنوعی در گچساران،بهمئی، دهدشت و بویراحمد با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان افتتاح می شود.

وی سه سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال، چهار چمن مصنوعی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و یک باب خانه جوان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال را از طرح های افتتاحی با حضور وزیر ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

علوی تصریح کرد: ۲۶ طرح ورزشی با اعتباری بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

وی اظهار کرد: این طرح ها شامل ۲۱ چمن مصنوعی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، سه مینی سالن کوچک با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و ۲ سالن ورزشی چند منظوره است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.