محسن جهانشیر روز چهارشنبه در دیدار با اعضای کمیته ورزش محلات همدان اظهار داشت: چشم پوشی از ورزش محلات در واقع از بین بردن فرصت شناسایی استعدادهای برتر است.

وی اضافه کرد: ورزش محلات همدان در سال های اخیر همواره الگوی کشور معرفی شده و باید بیش از گذشته به روند اجرایی مسابقات در این سطح توجه شود.

جهانشیر خاطرنشان کرد: درک وسیع از جایگاه مهم ورزش محلات در همدان داریم به ویژه اینکه با استفاده از افراد توانمند و باتجربه، دستاوردهای خوبی را نیز مهیا ساخته اند.

وی با بیان اینکه توجه به خواسته های ورزش محلات را جزو برنامه های اصلی دستگاه ورزش و جوانان لحاظ کرده ام، گفت: حمایت از ورزش محلات را همانند ورزش قهرمانی و همگانی وظیفه خود می دانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: براین اساس زیرساخت های ورزش استان را در خدمت محلات قرار می دهیم منتهی این برنامه باید هدفمند و با مشارکت همه جانبه دستگاه هایی نظیر شهرداری و آموزش و پرورش صورت بگیرد.

مسئول ورزش محلات همدان نیز در این نشست گفت: ورزش محلات در سال های اخیر با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان جان گرفته است.

سعید پناه آبادی افزود: هم اکنون افزون با ۱۰ هزار ورزشکار و مربی در سطح محلات همدان فعالیت می کنند و در رشته هایی نظیر فوتبال، فوتسال، کشتی، والیبال و همگانی شرکت دارند.

وی اضافه کرد: تنها دغدغه موجود در ورزش محلات همدان امکانات زیرساختی است که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته نسبت به احداث دهکده محلات این شهر اقدام شود.

پناه آبادی خاطرنشان کرد: زمین این دهکده به مساحت ۲۰ هکتار هم اکنون در جاده رباط همدان ایجاد شده و انتظار داریم کارشناسان فنی دستگاه ورزش ضمن بازدید از این منطقه، ارزیابی خود را برای چگونگی ساخت و احداث مجموعه اعلام کنند.

وی افزود: شرایط برای توسعه و رونق هرچه بهتر ورزش محلات مهیا است و تنها خواسته ما ساخت دهکده المپیک بوده که امیدوارم تا پایان سال اقدام لازم صورت بگیرد.

مسئول کمیته فوتبال محلات نیز در این نشست گفت: ورزش محلات توسط شماری از خادمان و دلسوزان نقاط مختلف شهر اداره می شود.

مرتضی کوکبی افزود: انتظار می رود دستگاه ورزش به عنوان متولی نسبت به حمایت از ورزش محلات اقدام کند تا بتوانیم اهداف خود را در سطح مطلوب تر اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: محلات همدان منشاء استعدادهای ناب ورزشی است که می تواند به عنوان بازوی توانمند به توسعه ورزش استان کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.