به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز چهارشنبه در جمع مسوولان ورزش و هیات های ورزشی استان افزود: بسیاری از ورزش‌ های محلی در هرمزگان نیاز به مکان ندارند و نیاز است به این گونه ورزش ها توجه خاصی شود.
وی از مسوولان ورزش استان‌ و دست اندرکاران خواست در کنار ورزش هایی همچون فوتبال، والیبال، تنیس روی میز به سایر رشته های مختلف ورزشی نیز اهمیت داده شود.
امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: همان گونه که دارای تمدن 2500 ساله هستیم، ورزش نیز از ابتدای زندگی بشر مورد توجه بوده و تاریخ نیازهایش را در ورزش دیده است.
نعیم آبادی گفت: ورزش نشاط آفرین است و از همان ابتدا به عنوان کار اساسی در فعالیت روزمره اشخاص دارای اهمیت بوده است.
وی به برکات انقلاب در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب تنها یک سالن ورزشی داشتیم اما در حال حاضر به 330 سالن در استان رسیده است.

** دهکده آبی ساحلی در بندرعباس نیاز به 130هکتار زمین دارد
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه‌ های این اداره کل ساخت بزرگترین دهکده آبی ساحلی در بندرعباس است که نیاز به 130 هکتار زمین دارد.
حمید رضا امیاری افزود: امیدوارم بتوانیم این دهکده بزرگ آبی ساحلی را در بندرعباس با همکاری استانداری به سرانجام برسانیم.
وی یبان داشت: برای ساخت خانه جوان نیز بودجه آن تامین شده و زمینی از سوی استانداری در حال واگذاری است که امیدواریم هر چه زودتر به سرانجام برسد و جوانان این استان برای نخستین بار صاحب خانه شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به طرح های ورزشی در شهرهای مختلف استان گفت: سال گذشته 27 طرح ورزشی به بهره برداری رسید و امسال نیز 21 طرح بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .
امیاری گفت: در سالجاری در جشنواره روز جوان که در شهرهای مختلف استان برای نخستین بار برگزار شد، از 160 جوان برتر تقدیر شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.