مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس پس از گلزنی مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس در اقدامی ارزشمند شعار «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری»  را در زیر پیراهن خود درج کرد و به نمایش گذاشت.

این حرکت ترابی نیز بازتاب های وسیعی را در فضای مجازی و همچنین واکنش های مختلفی را در سطح ملی و جهان به دنبال داشت.

به گزارش ایرنا سردار حسین سلامی صبح امروز جمعه در جمع فرماندهان و سبزپوشان سپاه فتح و تیپ همیشه سرافراز ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این نوشته تنها یک شعار نیست، بلکه یک کلا الهی و حقیقت جامعه و نظام دینی و ولایی است.

سردار سلامی تصریح کرد: عالمان بزرگ، راسخان دین، اولیاء بزرگ الهی، سفینه های نجاتند و تا وقتی از این نعمت بهره مندیم، به این مملکت هیچ آسیبی نمی رسد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ‌نعمت رهبری برای دشمن یک حسرت و آه بزرگی است و آمریکا و حتی دشمنان قسم خورده اذعان می کنند که بزرگترین ضعفشان نداشتن یک رهبر روحانی است.

سلامی دامه داد: اسلام عنصر دیگری است که به ما روح می دهد، هدف و قدرت می دهد، وقتی ما مرگ در راه خدا را آغاز زندگی بدانیم، در هیچ صحنه ای عقب نمی نشینیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ایمان ظهور پیدا می کند، دشمن عقب می نشیند و معنویت که رهبر معظم انقلاب به عنوان گوهر درونی سپاه بر آن تاکید می کند، برای همین است.

وی یادآور شد: باید ایمانمان را قوی کنیم، با خداوند متعال در ارتباط بود و البته به مردم و بویژه محرومان نیز نیز همواره توجه کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: مردم قاعده قدرت نظام هستد و رهبری و ولایت فقیه نیز قائمه و استوانه محکم و وسیعی است که تمامیت نظام به آن متکی است.

سردار سلامی تاکید کرد: وقتی این قائمه و قاعده به هم مرتبط می شوند، هیچ قدرتی قادر به شکست دادن آن نیست.

سلامی با بیان اینکه خداوند دستان دشمنان ما را بست، مرزهای آنان را متوقف کرد، قلبهایشان را از تپش انداخت، اظهار کرد: آنها می خواستند  دل های ما و قدرت عکس العمل را از ما بگیرند، تا ما واکنش نشان ندهیم و بر ما غلبه کنند.

وی افزود: آنگاه خداوند راه ها را بست، دست هایشان را بست، ذهن هایشان را بست، زبانشان را قفل کرد و نتوانستند تعقل کنند و هرگاه چنین شد، بدانید حق با این طرف است.

سردار سلامی گفت: دشمنانی که ما با آنها درگیریم، در طول تاریخ به این قدرت و سیطره نبودند و آنها بیش از نیمی از قدرت نظامی عالم را در اختیار دارند. وقتی با هم جمع می شوند،  تقریبا ۶۰ درصد کل قدرت نظامی عالم در اختیار آنهاست و نزدیک به ۵۰ درصد اقتصاد تمام عالم را دارند.

وی تصریح کرد:  وقتی با هم ائتلاف می کنند و به هم پیوند می خورند، بیش از ۶۰ درصد سیطره سیاسی عالم در اختیار آنهاست و در حوزه فرهنگ و فضای مجازی  چیزی کم ندارند، اما نمی توانند تصمیم بگیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ابزارها در پس ذهن های مرعوب متوقف می شود، زیرا هر چقدر دشمن بزرگ باشد، خداوند می گوید، کوچک است.

وی یادآور شد:اگر همه اینها جمع شوند(رئیس جمهور آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگران) قادر به آفرینش پشه ای نیستند و اگر پشه ای چیزی از آنها برباید، نمی توانند از آن پس بگیرند.

سلامی گفت: کفار نمی توانند بر شما سبقت بگیرند و رهبر عظیم شأن انقلاب نیز تاکید داشتند که همه استعداد ممکن را برای مواجهه های بزرگ با دشمنانی که به ظاهر بزرگند به صحنه بیاوریم ولی در عین حال  نباید دشمن را کوچک شمرد و ما اینکار را نمی کنیم، اما خود را در مقابل دشمن کوچک نمی شماریم، چون به خداوند متصلیم.

سلامی گفت: قطره وقتی به دریای بی انتها می پیوندد، همان خصوصیت را پیدا می کند و لشکر اسلام تمام ناشدنی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این جنگ که امروز همه جانبه جریان دارد، (در میدان اقتصاد، عرصه فرهنگ، سیاست، عملیات روانی و جنبه های اجتماعی) برای چنین جنگی این ملت آنقدر بزرگ شده است، که حتی آن را حس نمی کند.

سلامی با بیان اینکه در یک جنگ بزرگ و بی مثال در تاریخ معاصر قرار داریم، بیان کرد: در هیچ جای تاریخ نمی توانید بیابید که همه جای جهان قدرتمند علیه یک ملت بسیج شده باشند و آن ملت بایستند و پیش برود و آسیب نبیند، این فقط به برکت ایمان الهی است.

وی ابراز داشت: ما پاسداران، این حقیقت را با ایمان قلب بپذیریم و با قلبهایمان از انقلابمان دفاع کنیم و تا وقتی ایمان داریم، به خدا تکیه می کنیم و هیچ کسی را شریک خدا در اعمالمان نمی دانیم و نیتی جز رضای خداوند نداریم، ما بر هر دشمنی غالبیم و این را حقایق میدان می گویند، حقیقت ایمان عامل اصلی توفیقات است.

سلامی با اشاره به اینکه امروز قوی تر از دشمنانمان هستیم، بیان کرد: قوی بودن تنها به داشتن قدرت نیست و کسی قوی است، که قدرت اعمال قدرت را داشته باشد ونه فقط قدرت داشته باشد.

وی افزود: دشمنان ما قدرت دارند، اما توانایی بکارگیری آن را ندارند.

سلامی گفت: ‌ما هم قدرت داریم، هم اراده بکارگیری و خداوند موهبت هایی که به هیچ کس نداده را به ما داده است.

 فرمانده  کل سپاه پاسداران گفت: این موهبت نعمتی بی نظیر و تجلی مهر خداوند بر مومنان است.

سردار سلامی که روز گذشته با حضور در کهگیلویه و بویراحمد ضمن افتتاح چندین طرح محرومیت زدایی و عمرانی سپاه فتح این استان از جاده ملی پاتاوه – دهدشت یکی از طرح های بزرگ و شریانی کشور و از برکات سفر پر برکت رهبری معظم انقلاب در سال ۱۳۷۳ به استان نیز بازدید کرد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.