سید امان الله جهان بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای امدادی محلی که در ارتفاعات دنا گم شده بودند امروز با گروه های امدادی در محل سانحه هوایی تماس گرفته اند.
وی افزود: این افراد بدون هیچ گونه آسیبی به نیروهای امدادی مستقر در محل سانحه هوایی پیوستند.
مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صبح امروز با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر و کوهنوردان مجرب ردپای این افراد در نزدیکی محل سقوط هواپیما پیدا شده بود.
2 امدادگر محلی که روز جمعه گذشته بدون هماهنگی با ستاد بحران و مسئولان عملیات امدادی و تجسسی این سانحه هوایی به ارتفاعات دنا عزیمت کرده بودند هم دچار سرماه زدگی و یخ زدگی از ناحیه پا شدند.
این 2 امدادگر با تلاش تیم نجات کوهستان و امدادگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافتند و پس از بهبودی نیز تحویل مقامات قضایی شدند.
سه فروند بالگرد که صبح امروز و در نهمین روز از عملیات جست جوی پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای تهران - یاسوج به طرف ارتفاعات دنا کرده پرواز بودند، وزش باد شدید ومه غلیظ امکان فرود آمدن در محل سقوط را به آنها نداد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.