محمدعلی پیرسبزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آثار نمایشی شامل «مادر مانده» به کارگردانی رامین حامدی راد از یاسوج، «گاوهای جنگی» به کارگردانی اعظم فرزین از گچساران، «قهوه ‌ای سوخته» به کارگردانی کورش شمس از گچساران، «صدمین سالگرد فتح گریه» به کارگردانی مهرداد علی پور از گچساران، «چفتر چین» به کارگردانی مسلم نارکی و نیلوفر حسینی از گچساران و «شب ساعت هشت» به کارگردانی ثارالله آذریتون و فرشاد داوودیان از کهگیلویه هستند.

وی افزود: هیأت داوران انتخاب کننده این آثار نمایشی برای حضور در جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد شامل رضا کرمی ‌زاده، اردوان زینی سوق و امید طاهری بودند. 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جدیت و تلاش دست اندرکاران حوزه تئاتر این استان برای تولید آثار نمایشی جدید با موضوع های مختلف قابل تقدیر است.

پیرسبزی عنوان کرد: باید بستر لازم از سوی متولیان امر و مسئولان اجرایی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای رشد روزافزون تولید آثار نمایشی در این استان بیش از پیش فراهم شود.

سی ‌و یکمین جشنواره تئاتر کهکیلویه و بویراحمد آبان ماه ۱۳۹۸ و پس از ماه صفر در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می شود و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.