مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه کرامت در سطح این استان خبر داد و گفت: این برنامه ها جشن های مردمی هستند که در سطح مساجد استان برگزار می‌شوند .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، «علیرضا دولت آبادی» به مناسبت «دهه‌ی کرامت»، افزود: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دبیر شورای هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در استان فعالیت می کند .

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ دستگاه عضو این شورای جشن‌های دهه کرامت هستند اظهار کرد: نخستین نشست شورای «جشن های دهه کرامت» دوم تیرماه در دفتر امام جمعه یاسوج با حضور دستگاه‌های عضو برگزار شد .

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد شعار دهه کرامت امسال را «خدمت کریمانه و مهربانی به‌ رسم اهل بیت علیهم السلام» دانست و خاطرنشان کرد: نشست شوراهای دهه کرامت شهرستان ها نیز به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان برگزار شد .

دولت آبادی تصریح کرد: جشن های دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۲۳ تیرماه همزمان با میلاد امام رضا(ع)به پایان می‌رسند .

وی از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در این ۱۰ روز در سطح استان خبر داد و ادامه داد: این برنامه ها جشن های مردمی هستند که در سطح مساجد استان برگزار می‌شوند .

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰ ویژه برنامه در مساجد و ۲۰ ویژه برنامه دیگر در بوستان های با همکاری شهرداری های استان پیش‌بینی شده، عنوان کرد: بیش از ۱۰ ایستگاه صلواتی و فرهنگی با همکاری ادارات استان نیز برپا خواهد شد .

دولت‌آبادی از برگزاری «جشن دختران آفتاب» به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد و اضافه کرد: در این جشن از بانوان نخبه فرهنگی و اجتماعی استان تجلیل خواهد شد .

وی آذین‌بندی شهرها و محلات و همچنین اعزام گروه‌های جهادی با عنوان «نظر شادی» به مناطق محروم استان و برگزاری پنج «شب شعر رضوی» در شهرستان های استان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست .

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیش از ۱۰ محفل قرآنی در شهرستان های استان سخن به میان آورد و یادآور شد: جشنواره«شب های رضوی» با اجرای تئاتر خیابانی و شعر رضوی نیز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود .

دولت آبادی برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی به شاهچراغ و اردوی زیارتی مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) را از دیگر برنامه ها برشمرد و اضافه کرد: جشن ویژه ای نیز در امامزاده جعفر گچساران(ع) برگزار خواهد شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.