استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه درآیین آغاز این طرح گفت: ۲۶۰میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت برق خوزستان برای اجرای این طرح تامین شده است.
حسین کلانتری تصریح کرد: از این میزان اعتبار ، ۱۹۰میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ۷۰ملیارد ریال برای اجرا هزینه می شود.
 وی بیان کرد: انتقال توان نیروگاه برقابی چم شیر به شبکه برق سراسری، پایداری و تثبیت ولتاژ در پست ۲۳۰کیلوولت دوگنبدان، افزایش ظرفیت و تقویت شبکه برق گچساران  از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.                
کلانتری ابراز کرد: این طرح برای ورود و خروج یک مدار از خط ۲۳۰کیلو ولت دوگنبدان-چنارشاهیجان در پست نیروگاه چم شیر بطول ۲۶کیلومتر بصورت ۲مداره ساخته می شود.
وی طول خط شبکه فوق توزیع برق این طرح را ۲۶کیلومتر اعلام کرد و گفت: این طرح تا پایان سال ۹۹به بهره برداری خواهد رسید.

 گچساران با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.

وزیر نیرو امروز شنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در حوزه های آب و برق و بازدید و بررسی وضعیت این صنعت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

اردکانیان صبح امروز از طریق فرودگاه اهواز و ورود به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با استقبال حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و بازدید از طرح ۱۳۲ کیلو ولتی شهرستان بهمئی سفر یک روز خود را به این استان آغاز کرد.

وی پس از افتتاح و کلنگ زنی و همچنین بررسی وضعیت صنعت آب و برق در شهرها و مناطق گرمسیری این استان عصر امروز نیز از طریق بالگرد و پس از بازدید هوایی از چندین طرح و سدهای در دست اجرای این استان وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و مجمع نمایندگان و همچنین نشست تخصصی با مدیران حوزه آب برق استان پایان بخش سفر یک روزه اردکانیان به این استان است.

وزیر نیرو بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار بود که چهارم مهرماه (پنجشنبه) هفته قبل به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند که به دلیل شرایط نامساعد جوی این سفر لغو شد.

۲۰۸۲/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.