به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور به منظور طرح معضلات و مشکلات اقتصادی کهگیلویه‌و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج روز پنجشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع مالیات، تامین اجتماعی، بخش های نظارتی و تعزیراتی، اخذ و صدور مجوزهای تاسیس واحدهای جدید، سرمایه در گردش، توزیع تسهیلات تکلیفی، صدور بخشنامه‌های فوری در ارتباط با حوزه‌های خدمات فنی و مهندسی، ظرفیت‌های قانون بودجه و تهاتر مطالبات بخش خصوصی با دولت یا بدهی بانک‌ها از دولت از جمله مشکلات فراروی واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد است.

جبار کیانی پور افزود: معضل مهم این روزهای بخش خصوصی یعنی موضوع بگیر و ببندهای تامین اجتماعی و همچنین مالیات بر ارزش افزوده است.

به گفته وی در این نشست مقرر شد معاون اقتصادی رئیس جمهور شرایطی را فراهم کند تا حوزه حقوقی رئیس جمهور و همچنین سازمان تامین اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بخش خصوصی در یک نشست کارشناسی به حل مشکلات پیش رو بپردازند.

  در این دیدار همچنین مصوب شد معاون اقتصادی رئیس جمهور با بانک مرکزی نشستی ترتیب داده تا موضوع ارائه مفاصا حساب‌های مالیاتی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی برای تمدید ضمانت‌نامه های بانکی مورد بحث و بررسی قرار داده شود.

 در پایان این نشست بنا به دعوت رئیس اتاق یاسوج از معاونت اقتصادی رئیس جمهور مقرر شد که در فرصت مناسب، نهاوندیان موضوع دیدار از کهگیلویه‌و بویراحمد برای بررسی مشکلات فضای کسب و کار استان را در دستور کار قرار دهد.

۹۹۲۸/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.