سرگرد روح الله شهبازی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  یکی از شهروندان در شکایتی از بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۶۰ میلیون ریال از حساب خود خبر داد.

وی افزود: بلافاصله بررسی موضوع توسط کارشناسان این حوزه در دستور کار قرار گرفت. مأموران پلیس فتا استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با تلاش گسترده و شبانه روزی متهم را که شاگرد صاحب مغازه بوده را شناسایی و دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: این شاگرد مغازه با سوء استفاده از اعتماد صاحب کار خود، در یک فرصت مناسب اقدام به فعال سازی رمز اینترنتی کارت بانکی وی کرده و پس از اخراج از کار و به انگیزه انتقام‌جویی طی چند مرحله اقدام به خرید اینترنتی از حساب شاکی کرده است.

سرگرد شهبازی پور تاکید کرد که بیشتر کلاهبرداری‌ها در نتیجه اعتماد بی‌جا به اطرافیان است.

وی ابراز داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران نگذارند و خود عملیات بانکی شان را انجام دهند.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد همچنین از شهروندان خواست که برای اطلاع از تراکنش‌های حساب‌های بانکی خود، سامانه پیامکی مربوط به حساب‌های بانکی را فعال تا در اسرع وقت از تراکنش‌های آن اطلاع پیدا کنند تا در صورت برداشت غیر مجاز به سرعت بتوانند مانع از ادامه برداشت های بیشتر شوند.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.