امین موسایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این آخرین مهلت نام نویسی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در مقطع کاردانی ۹ شهریورماه ۱۳۹۸ اعلام شده بود.

وی افزود: آخرین مهلت نام نویسی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز تا روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۸ است.

رئیس دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احتمال تمدید زمان نام نویسی دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته وجود دارد.

موسایی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می کنند.        

وی ابراز داشت: تعداد دانشجویان فعلی دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۳۴۴ نفر شامل پنج هزار و ۱۰۰ مرد و یکهزار و ۲۴۴ زن است.

رئیس دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۸۰ درصد دانشجویان این دانشگاه بومی و بخش عمده ای از آنها نیز در دستگاه های مختلف اجرایی استان شاغل هستند.

موسایی اظهار داشت: ۷۰ درصد دانشجویان دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در مقطع کاردانی و ۳۰ درصد نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل می کنند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد دارای ۶ مرکز در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت است.

موسایی بیان کرد: رشته های تحصیلی دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به سه حوزه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر است.

۷۵۳۵/۶۱۱۰   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.